Kako se priča po kuloarima Formule 1, moguće je da od Velike nagrade Belgije više ne bude mogao da se koristi takozvani kvalifikacioni mod koji čini da bolidi imaju dodatne performanse.
Podešavanja motora koja se koriste u određenim segmentima kvalifikacija, koja čine da bolidi imaju bolje performanse, je razvio Mercedes. Taj tim je prvi imao takozvani „party mode“ tokom V6 hibridne ere, a to je naravno prouzrokovalo da i ostali proizvođači prave slična podešavanja kako bi njihovi bolidi bili bolji u određenim segmentima trke ili kvalifikacija.
FIA sada namerava da to ukine i da donese na snagu nova pravila koja bi uvela restrikcije u tom polju.
U kvalifikacioni mod se koristi samo ponekad, jer ako bi se koristio stalno tokom čitave trke onda bi motor bio veoma nepouzdan.
„Jedini razlog zašto ne možemo da idemo punom snagom tokom cele trke je pouzdanost. Nekad nešto uključuješ, nešto isključuješ kako bi bolji bio na kočenju i na ulasku u krivine, a kao vozač bih voleo da imam istu snagu motora čitavog vikenda„, rekao je vozač Hasa Kevin Magnusen.
On je inače predvideo i da će timovi tokom treninga manje testirati performanse svojih bolida ukoliko ne budu dozvoljeni različiti modovi podešavanja motora.
Superliga Srbije
Bundesliga
Premier League
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
ABA liga
Srbija KLS
NBA
Eurocup
US Open
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
ATP
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC













