Konsultant ekipe Red Bula u šampionatu Formule 1 Helmut Marko izjavio je da je ponašanje asa te ekipe Maksa Ferstapena u završnici Velike nagrade Španije bilo nepotrebno, te da je Holanđanin opravdano kažnjen sa dodatnih 10 sekundi.
Marko je priznao da je zbunjen Ferstapenovom ponašanjem tokom poslednjih krugova trke u Katalunji.
U intervjuu za ServusTV, Marko se osvrnuo na odlučujući trenutak kada je Ferstapenova trka počela da se urušava.
Sve je počelo kvarom Mercedesa Andree Kimija Antonelija i izlaskom vozila bezbednosti. Nastavilo se postavljanjem tvrdih pneumatika i gubitkom trećeg mesta od Šarla Leklera nakon restarta u 61. krugu…
Ferstapen je potom vodio duel i sa Raselom – došlo je i tada do kontakta, a Maks je poziciju sacuvao izlaskom van staze. Zato mu je tim sugerisao da propusti Britanca, što je branilac titule uradio tek nakon što je udario svojim u njegov bolid.
„Na pravcu bih rekao da je Lekler udario u Maksov bolid“, rekao je Marko o incidentu s vozačem Ferarija. „Zatim se desila situacija s Raselom. I treba reći da Maks vrlo dobro poznaje pravila. Odmah je rekao: ‘Hej, on nije imao kontrolu nad bolidom, zato sam morao da idem široko.’“
„Interno smo diskutovali da je to bilo 50-50. A pošto se to dogodilo odmah nakon perioda sa sigurnosnim vozilom, uticaj kazne od 10 sekundi bio je mnogo veći nego da se to desilo usred trke. To je jedna stvar. Maks nije želeo da vrati poziciju. Ali mu je naređeno da to učini — a on je iskazao svoju frustraciju.“
„Maks je pustio gas, pa smo svi pomislili da pušta Rasela da prođe. A onda je iznenada ponovo ubrzao. Ne znam zašto je to uradio i čime se vodio u svojoj glavi. I onda je nastao potpuni haos.“
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare