Tim pod imenom “Dženesis Magma Rejsing”, sa sedištem u Francuskoj, uključiće se u konkurenciju hiper prototipova FIA Svetskog šampionata auto trka izdržljivosti, sa dva vozila, koji će da podržava “Hjundai Motorsport”.
Južnokorejski brend, zvanično treći po veličini svetski proizvođač automobila, potvrdio je da će “Dženesis Magma Rejsing” zvanično da bude predstavljen u Dubaiju. Predsednik “Hjundaji Motorsporta”, Francuz Siril Abitebul još uvek slavi osvajanje vozačke titule u FIA svetskom reli šampionatu Belgijanca Tijerija Nojvila, a spreman je da preuzme ulogu direktora novog tima, u sasvim drugačijem šampionatu.
„Pokretanje “Dženesis Magma Rejsinga” je značajna prilika. Kao okosnica globalnih aktivnosti u motosportu, “Hjundaji Motor Grup”, i “Hjundaji Motorsport” će igrati vitalnu ulogu u ovom ambicioznom programu. Podižemo našu stručnost u kružnim trkama na potpuno novi nivo”, rekao je Abitebul, prvi čovek „Hjundaijevog“ reli tima, koji je svojevremeno bio direktor „Renoovog“ trkačkog tima u Formuli 1.
“Dženesis” će se pridružiti elitnoj grupi proizvođača, koji se bore za uspeh na najprestižnijoj i najzahtevnijoj trkačkoj auto-sceni sveta. Ovaj potez označava značajnu prekretnicu za brend, demonstrirajući njihovu sposobnost da inoviraju.
„Ovaj ulazak u motosport je prirodna evolucija za “Dženesis“, prokomentarisao je Belgijanac Luk Donkervouk, glavni kreativni direktor kompanije. „Dok želimo da pomeramo granice našeg brenda, motosport nam omogućava da unesemo duh hiperbrzine, koji pokreće način na koji stvaramo i inoviramo, na način koji je savršeno usklađen sa našim osnovnim vrednostima: odvažnim, progresivnim i izrazito korejskim”.
Aktuelni FIA svetski šampion u auto trkama izdržljivosti, Nemac Andre Loterer i dvostruki osvajač IMSA titule Luis “Pipo” Derani, predstavljeni su kao prva dva vozača tima. Fokusiraće se na tehničke poslove razvoja i sesije simulatora tokom 2025. godine, pre nego što krenu u bitku za “Dženesis” u 2026.
„Izuzetno sam oduševljen i zahvalan što sam se pridružio brendu “Dženesisa”, zbog njigovog ulaska u trke izdržljivosti,“ rekao je Loterer. „Ova prilika je savršena da iskustvo, strast i motivaciju usmerim u novi projekat, sa timom veoma ambicioznih pojedinaca. Uzbuđen sam što ću početi da radim na izgradnji uspešne budućnosti od samog početka”.
U istom stilu je prokomentarisao Derani:
„Ambicija koja stoji iza “Dženesisovog” trkačkog projekta izdržljivosti i rezultati svih uključenih bili su prilika koju nisam mogao da odbijem. Kao vozaču, učešće u nečemu ovakvom od samog početka je veoma korisno. Radujem se što ću na tim preneti iskustvo u razvoju automobila i osvajanja titula. Biće to veliki izazov, ali verujem da ćemo ga uspešno savladati”.
Loterer i Derani će izaći na stazu za volanom “Dženesis GMR-001 Hiperkara” – upečatljivog prototipa visokih performansi, koji otelotvoruje dizajnersku filozofiju brenda „Atletik Eledžans“. “GMR-001” je razvijen u “Dženesis Dizajn Jurop” centru pod vođstvom Donkervouka i najavljuje moćnu novu eru za vozila visokih performansi kompanije.
„Prototip “GMR-001 Hiperkar” i naši modeli “Magma” predstavljaju fuziju “Dženesisovih” ambicija performansi sa našim DNK zasnovanim na dizajnu“, objasnio je Belgijanac. „Od intenzivne boje narandže magme, koja simbolizuje korejsku strast i energiju, do preciznog inženjeringa, iza svake komponente, ulazimo u novo poglavlje, gde se brzina susreće sa elegancijom”.
U pripremama za debi u FIA WEC prvenstvu 2026. godine, tim će sarađivati sa “IDEK SPORT-om” kako bi ušao u takmičenje LMP2 evropske seriji sledeće sezone, sa obećavajućom postavom talenata u liku Logana Sardženta (SAD), Džejmija Čedvika (Velika Britanija) i 19-godišnjeg Matijasa Žobera (Francuska).
“Dženesis Magma Rejsing” će konsolidovati svoje operacije u stalnoj strateškoj bazi na stazi “Pol Rikar” na jugu Francuske, koristeći blizinu trkališta, da bi bili u kontaktu sa stručnjacima za trke izdržljivosti iz “OREKA Motorsport tima” i “IDEK SPORT-a”.
Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare