Dukati predstavio MotoE prototip za 2023.

Moto GP 30. jun 202223:54 0 komentara
Dukati MotoE
Ducati Motor Holding SpA

Nova era u MotoE klasi počinje naredne godine, kada će Dukati zameniti Enerđiku kao dobavljač motorau toj kategoriji, a kompanija iz Bolonje je u četvrtak objavila sve detalje svog prvog električnog motocikla.

Povezano

Dukatijev prvenac će nositi ime V21L, a njega će voziti 18 motociklista počevši od sledeće sezone. Taj motocikl je težak 225 kilograma, 12 manje od minimuma koji su postavili Dorna i Svetska motociklistička federacija za motor koji treba da izdrži celu dužinu trke. Uz to, može da dostigne 110kW, što je oko 150 konjskih snaga, kao i brzinu od 275 km/h na stazi kao što je „Muđelo“. Radi poređenja, motori u kraljevskoj klasi na startno-ciljnom pravcu te staze mogu da postignu brzinu i do 360 km/h.

Jedan od najvažnijih delova električnog motocikla je baterija, koja na Dukatiju V21L ima težinu od 110 kg, kao i kapacitet od 18 kWh, a utičnica za punjenje smeštena je u zadnjem delu. U njemu se nalaze 1.152 cilindrične ćelije tipa „21700“. Samu pogonsku jedinicu razvio je partner kojeg je angažovao Dukati, ali po specifikacijama koje su odredili u Borgo Panigaleu, a ceo sistem ima voltažu od 800V sa potpuno napunjenom baterijom. Što se tiče supenzije, za nju je zadužen Elins, dok je Brembo angažovan za kočnice.

Dukati MotoE
Ducati Motor Holding SpA

Dukati je za potrebe testiranja svog prvog električnog motocikla angažovao Mikelea Pira, Aleksa de Anđelisa i Čaza Dejvisa, a kako on izgleda na stazi saznaćemo u narednim mesecima. Više o samom projektu možete da pronađete u posebnoj sekciji Dukatijevog zvaničnog sajta.

Koje je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi ko će ostaviti komentar!