LŠ dobija novog sponzora

Najjače fudbalsko takmičenje, Liga šampiona dobija novog sponzora. Japanski proizvođač automobila kompanija Nisan sponzorisače ovo takmičenje u naredne četiri sezone.

Nije da Japanci mnogo vole fudbal, već je glavni cilj njihova promocija. Kompanija Nisan želi da u Evropi postane prvi azijski proizvođać automobila na tržištu, a ovo će njima biti sjajna reklama na putu ka postizanju itekako važnog cilja. Tačan iznos četvorogodišnjeg ugovora se ne zna,

„Privredni rast u Evropi je važan za Nisan, a UEFA je pravi partner da nam pomogne da postanemo prvi azijski proizvođač automobila u evropi do 2016.godine“ – rekao je predsednik marketinga Nisana Bastijen Šup.

Ugovor obuhvata  i sponzorisanje Super Kupa Evrope,koji otvara sezonu u evropskim fudbalskim takmičenjim.

Sedište ove kompanije je u Jokohami, a Reno je njihov najveći akcionar.

Author: Jelena Tomić