Najjače fudbalsko takmičenje, Liga šampiona dobija novog sponzora. Japanski proizvođač automobila kompanija Nisan sponzorisače ovo takmičenje u naredne četiri sezone.
Nije da Japanci mnogo vole fudbal, već je glavni cilj njihova promocija. Kompanija Nisan želi da u Evropi postane prvi azijski proizvođać automobila na tržištu, a ovo će njima biti sjajna reklama na putu ka postizanju itekako važnog cilja. Tačan iznos četvorogodišnjeg ugovora se ne zna,
„Privredni rast u Evropi je važan za Nisan, a UEFA je pravi partner da nam pomogne da postanemo prvi azijski proizvođač automobila u evropi do 2016.godine“ – rekao je predsednik marketinga Nisana Bastijen Šup.
Ugovor obuhvata i sponzorisanje Super Kupa Evrope,koji otvara sezonu u evropskim fudbalskim takmičenjim.
Sedište ove kompanije je u Jokohami, a Reno je njihov najveći akcionar.
Author: Jelena Tomić