Trening centar lidera Premijer lige će narednih osam godina da nosi ime „AON trening kompleks“, a na osnovu toga po sezoni će da zarađuje oko 17,5 miliona evra.
Sponzorstvo podrazumeva i nošenje logoa kompanije AON na traning opremi Junajteda za utakmice kod kuće i u gostima, u Engleskoj.
Junajted je pre dve godine postao prvi klub koji je prodao sponzorstvo na trening opremi, potpisavši četvorogodišnji ugovor sa kompanijom DHL vredan skoro 50 miliona evra, ali ga je prošlog otkobra otkupio svestan da može da ga proda za mnogo veći novac, što je i uradio u poslu sa AON-om.
Američka kompanija će prema sponzorstvu imati ekskluzivna prava na reklamiranje u trening centru Junajteda, kompleksu površine oko 45 hektara, koji obuhvata 14 terena, kao i medicinske i konferencijske zgrade.
AON će biti i ‘predstavnik’ Junajteda na letnjim turnejama, kao što je predstojeća po Dalekom istoku na leto.
Junajted već ima aktivan ugovor sa AON-om za sponzorstvo na dresovima, koji će da istekne na kraju sezone 2013/2014, kada će ga naslediti američka auto kompanija Ševrolet.
Prodaja imena trening centra pokrenula je nove spekulacije o navodnoj prodaji imena i legendarnog stadiona Junajteda, Old Traforda, ali je izvršni podpredsednik Ed Vudvard istakao da „Old Traford neće biti prodat“.
Junajted je prošle sezone zaradio 138 miliona evra od sponzorstava i prodaje robe, što je porast od 13,7% u odnosu na prethodnu godinu.
Očekuje se da u prvih šest meseci 2013. ukupni porast prihoda bude oko 26,4% u odnosu na isti period 2012. godine, a Junajted je već potpisao 1 novih ugovora.
Author: AK