Nezaboravnu sezonu iza sebe ima Geret Bejl. Odigrao je na toliko visokom nivou za Totenhem da sada komotno može da bira gde će da nastavi karijeru i po kojoj ceni za njegove buduće poslodavce. Dok još razmišlja da li da se privoli Realovom ili nekom drugom fudbalskom carstvu, Velšanin je,pišu engelski mediji, rešio da pokrene sopstvenu liniju garderobe, poput njegovih slavnih „kolega“ Dejvida Bekama i Kristijana Ronalda. I već je učinio prvi korak u tom cilju: logo po imenu „Eleven of Hearts“ je registrovao i pravno ga zaštitio, a uskoro bi trebalo očekivati da ovaj brend doživi promociju i nađe se u prodaji. Logo se sastoji od deset prstiju koji formiraju srce, a u sredini je broj 11, što je više nego jasna aluzija na Bejla i njegove zaštitne znake – broj na dresu i način proslave gola.
Marketinški stručnjaci kažu da bi Bejl samo od prodaje majica, patika i ostalih stvari sa njegovim logom, kada sve to uđe u proizvodnju, mogao da zaradi 11,7 miliona evra. Velšanin samo od ugovora sa „adidasom“ godišnje zaradi 2,3 miliona evra, a nedavno je postao i zaštitno lice jedne privatne britanske sportske TV stanice. Rekao bi naš narod, dečko je „pun kao brod“.
(Foto:Beta/AP/Sang Tan)
Author: Sportal.rs