Liverpul, Čelsi i Totenhem su tri kluba koja u Premijer ligi, ali i Superligi za žene, imaju Najki za tehničkog sponzora. Ova kompanija napravila je zanimljivu kampanju praveći treću garnituru dresova za ova tri kluba.
Najki je u svetu fudbala žena poznat kao revolucionarna kompanija. Prvi je napravio posebne garniture za fudbalerke, prvi je insistirao na tamnom šorcevima u garniturama, među prvima je počeo da proizvodi kopačke za žene…
A sada komapnija ide i korak dalje i privlači pažnju na veoma jednostavan način – znakom koji je okrenut za 180 stepeni i ne stoji položeno kao i uvek već uspravno.
Ispod tog loga, stoji i mali logo komapnije, onaj prepoznatjivi na koji smo svi navikli. I samo na trećim garniturama koje će biti zajedničke i za muške i za ženske ekipe.
Prethodnih dana su sva tri kluba predstavila ove garniture, predvođeni Liverpulom koji je ponudio i objašnjenje koje se odnosi na sva tri kluba:
„Predstavljen u sklopu Najkijeve ‘Zajedno se uzdižemo’ kampanje, dres iz treće garniture slavi fudbal žena i njegovo napredovanje u svetu sporta.
Jedisntveno je ukrašen duplim znakom koji je vidljiv na dresu, šorcu i štucnama. Legendarni znak predstavlja krilo grčke boginje Nike i označava brzinu, pokret, snagu i motivaciju. Nosiće ga i ženski i muški tim“, poruka je koja prati ove nove dresove.
Dodatno je pojašnjeno da je znak okrenut na ovaj način kako bi predstavljao uspon i razvoj fudbala žena, a kombinacija dva znaka predstavlja jedinstvo muškog i ženskog tima u zajedničkoj želji za unapređenjem fudbala žena.
Bonus video
Superliga Srbije
Bundesliga
Premier League
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
ABA liga
Srbija KLS
NBA
Eurocup
US Open
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
ATP
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC











Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare