Partizan i tehnički sponzor Kapa naprvili su zanimljivu saradnju sa poznatim britanskim fotografom Semom Gregom. Rezultat je nova vizuelna kampanja koja, kako u poručili iz Partizana, "kroz autentičan umetnički izraz osvetljava duboko ukorenjeni identitet kluba i njegovu neraskidivu vezu sa gradom".
Fotografije su nastajale na poznatim i autentičnim lokacijama širom Beograda. Od dvorišta, preko ulica do krovova. Igrači su bili među običnim ljudima i navijačima i na taj način su pokušali da prikažu ono što Partizan predstavlja – nasleđe, emociju i pripadnost klubu kroz generacije.
„Beograd i Partizan su neraskidivo povezani – duh grada odražava se kroz crno-belu strast prema klubu“, izjavila je Milka Forcan, potpredsednica FK Partizan.
„Saradnja sa vrhunskim fotografom donosi posebnu umetničku dimenziju, hvatajući emociju i osećaj pripadnosti koji spajaju navijače i grad. Ovo nije priča samo o fudbalu, već o specifičnoj i prepoznatljivoj subkulturi, o ljudima koji su odrasli uz klub i o onima koji će tek stvarati njegovu budućnost“, dodala je ona.
Superliga Srbije
Bundesliga
Premier League
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
ABA liga
Srbija KLS
NBA
Eurocup
US Open
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
ATP
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC















Koje je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare